Online bestellen

Bestellen bij je online iU winkel moet even makkelijk en leuk zijn als in een van onze fysieke winkels kopen.

Maak jouw profiel aan

Om online te kunnen bestellen moet je een profiel aanmaken. Je profiel laat je toe om je adresgegevens te bewaren, je online bestellingen op te volgen en jouw persoonlijke order historiek te bekijken. Om je profiel aan te maken klik je op de knop 'Registreren' bovenaan elke pagina. Geen nood, je kunt je profiel ook aanmaken tijdens het bestelproces zelf.

Je kunt je persoonlijke gegevens zoals je naam, e-mailadres of adresgegevens ten allen tijde wijzigen. Hiervoor klik je, eenmaal ingelogd, op de knop 'Account' bovenaan elke pagina. Ben je je wachtwoord vergeten, dan kun je dat wijzigen op de login pagina.

Plaats je bestelling

We hebben meerdere manieren voorzien om je te helpen bij het vinden van je ideale product: zo kun je je product zoeken op merk, op naam of via een van de categoriën. Op de product pagina kun je het product toevoegen aan je virtuele mandje.

Om je aankoop te bevestigen klik je op de knop 'Kassa'. Volg de instructies tijdens het bestelproces goed op en je ontvangt je bestelde product(en) in geen tijd bij jou thuis of waar je maar wilt. Het bestelproces bestaat uit de volgende stappen:

  1. Overzicht mandje
  2. Keuze leveringsmethode
  3. Keuze betaal methode
  4. Bevestiging
  5. Betaling

Traceer je pakket online

Aangemelde gebruikers kunnen hun bestelde producten traceren op hun profiel pagina. Je dient je dus eerst te identificeren, klik daarna op de knop 'Account' om naar je persoonlijke profielpagina te gaan. Onderaan de pagina vind je je order historiek. Voor niet afgeleverde pakketen vind je hier ook de laatste status.

Bestelling annuleren

Zolang je het bestelproces niet helemaal doorlopen hebt is je bestelling nog niet bevestigd en kun je producten in en uit je mandje halen

Is je bestelling wel bevestigd en wil je alsnog annuleren, contacteer dan onze klantendienst. Indien je bestelling reeds verzonden is en heb je deze nog niet ontvangen kun je de levering weigeren en komt je bestelling automatisch en kosteloos terug naar ons.

Heb je je pakketje reeds ontvangen, dan kun je alsnog annuleren. Hiervoor kun je de retour sticker gebruiken die meegeleverd werd. Geef de originele verzendingsdoos af in je postkantoor of in één van onze winkels. Opgelet: verpakkingen van de producten mogen niet geopend zijn en alle ingesloten documenten moeten aanwezig zijn

Privacy policy en Algemene verkoopsvoorwaarden

Voor je bestelt raden we je aan om onze privacy policy en onze algemene verkoopsvoorwaarden door te nemen. Je moet deze voorwaarden accepteren om online te kunnen bestellen.

Vaak gestelde vragen

Worden bestelling telefonisch of per mail aanvaard?

Momenteel kun je geen bestellingen doorgeven per telefoon of per mail. Mocht je onverwachts toch problemen ondervinden staat onze klantendienst altijd klaar om je verder te helpen.

Kunnen online bestellingen geannuleerd worden?

Je bestelling is maar finaal na bevestiging in de laatste stap (stap 5) van het aankoopproces. Wil je achteraf nog annuleren, dan dien je zo snel mogelijk met onze klantendienst contact op te nemen.

Hoe kan ik online betalen?

Alle info omtrent online betalingen vind je hier.

Wat zijn de leveringsmogelijkheden?

Alle info omtrent levering vind je hier.

Hoeveel kost een levering?

Alle info omtrent levering vind je hier.

Kunnen online bestellingen teruggestuurd worden?

Alle info omtrent terugsturen vind je hier.

  •  
    Gratis levering

    In een verkooppunt of vanaf €55
    Meer details >
     
  •  
    Klantendienst

    Van maandag tot vrijdag:
    09:00 - 12:00 • 14:00 - 17:00
    04 70 20 68 73

    Meer details >
     
  •  
    Veilig betalen

    100% veilige betaling
    met Atos Wordline
    Bancontact/Visa/Maestro/MasterCard
    Meer details >